כניסה למנהלי אתרים    
אס אמ דיזיין
 building the future with you


דף הבית >> קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות


קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות
 

קידום אתרים באינטרנט הוא תחום דינאמי שמשתנה כל הזמן, אם בעבר הכרנו רק קידום אתרים באמצעות תוכן מילולי, הרי שהיום ניתן לבצע קידום אתרים באמצעות תוכן וידאו. אחד מהדרכים החדשניות יותר לשם קידום אתרים היא הדרך של קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות.

לפני שנברר איך מתבצע קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות, כדאי להבהיר מהן בכלל רשתות חברתיות

 
רשתות חברתיות
רשתות חברתיות הן תולדה של עידן האינטרנט שמאפשר לקשר ולחבר בין כל האנשים החיים על פני הכפר הגלובלי. רשתות חברתיות כוללות בתוכן מצבור רחב של גולשים המתקשרים עם חבריהם וכן מוצאים חברים חדשים. רשתות חברתיות יש להן פוטנציאל חברתי ענק משום שהן מאפשרות לנו להגדיל את מעגל החברים שלנו בקלות. היום אנו מנהלים את רוב הקשרים שלנו עם החברים, עם בני המשפחה, עם עמיתים לעבודה באמצעות רשת חברתית אינטרנטית.
 
איך אפשר להעזר ברשת חברתית לשם קידום אתרים

הרשת החברתית היא עוד פלטפורמה יעילה שבעזרתה ניתן להשיג את היעד של קידום אתרים .
רשת חברתית היא כאמור מסגרת שבה כל אחד יכול לפתוח קהילה, או להשתתף בקהילה קיימת, ברשת חברתית כל אחד יכול לפרסם תוכן שיווקי כמו מאמרים או אלבומי תמונות, או בלוגים.

כל בעל עסק יכול להפיץ מאמרים שלו או כל תוכן שיווקי אחר שישיג את היעד של חשיפה גבוהה וממוקדת . רשת חברתית מאפשרת לנו לשווק את האתר שלנו באופן שבו אנו מבצעים שיווק אישי של אחד על אחד, היום אנחנו יכולים לקבוע אל מי יגיע התוכן השיווקי שלנו ולמי לא, וככל שהשיווק נהיה אישי יותר וממוקד יותר כך יש סיכוי גבוה יותר להשיג יותר גולשים ו/או לקוחות שיכנסו לאתר. רשת חברתית היא מסגרת אפקטיבית שבה ניתן לבצע שיווק אפקטיבי שישיג את היעד של קידום אתר.

תארו לעצמכם איזו תעבורת גולשים תוכלו להשיג לאתר שלכם אם תפרסמו ברשת החברתית מאמר או בלוג שלכם, ותארו לעצמכם איזה קידום תוכלו להשיג לאתר שלכם לאחר שגוגל יראה תעבורת גולשים גדולה באתר שלכם (שמגיעה בעקבות המאמר שפורסם ברשת החברתית ) .
מה שבטוח הוא שבשנים הקרובות בעידן של מסחר וירטואלי קידום אתרים ושיווק אתרים באמצעות רשתות חברתיות צפויים להיות שיטות פופולאריות ונפוצות.



S.M DESIGN מתמחה בקידום אתרים
נשמח להציע לך את שירותנו