כניסה למנהלי אתרים    
אס אמ דיזיין
 building the future with you


דף הבית >> התוכן- אמצעי חשוב לקידום

תוכן הוא המלך או סתם נסיך ?
 

קידום אתרים הוא תחום מסעיר שמשתנה בתדירות גבוהה אך אחד מעמודי התווך של קידום אתרים הוא התוכן, תוכן היה ויהיה תמיד אמצעי יעיל לשם קידום אתרים.


התוכן הוא הדלק שבעזרתו מתבצע התהליך של קידום אתרים. מנועי החיפוש יבצעו תמיד קידום אתרים לאתרים שיש בהם תוכן עשיר רלוונטי ומקורי. מנועי החיפוש יבצעו קידום אתרים לאתרים שיש בהם עדכון תכנים בתדירות גבוהה. לכן כאשר אתם מתלבטים מה יהיה התוכן של האתר שלכם זכרו שאם אתם רוצים להשיג גם את היעד של קידום האתר עליכם להעניק חשיבות רבה לכתיבת תוכן איכותי מעניין ומקורי שיצליח להעשיר את האתר שלכם ויהיה כתוב באופן כזה שיהיה גם אטרקטיבי עבור הגולשים וגם מותאם לקריטריונים של מנועי החיפוש השונים.

התוכן האופטימאלי לשם קידום אתר הוא תוכן שנמצא על שביל הזהב והוא מהווה תוכן מעניין ואטרקטיבי לגולש שיכול להפוך ללקוח ויחד עם זאת הוא מותאם לקריטריונים של מנועי החיפוש. הנה כמה דוגמאות המסבירות כיצד תוכן איכותי יכול לסייע להשגת היעד של קידום אתר

1. תוכן איכותי ומעניין ישאיר את הגולשים באתר וימנע נטישה שלהם – כאשר אנו כותבים לאתר שלנו תוכן איכותי בעל ערך שמעניין את הגולשים וגורם להם להשאר באתר, אנו יוצרים מצב שבו יש יותר גולשים שנשארים באתר זמן רב יותר כתוצאה מכך מנועי החיפוש מסיקים שמדובר באתר רלוונטי ומעניין ומדרגים את האתר במיקום גבוה, וכך התוכן מהווה אמצעי להשגת היעד של קידום אתר .

2. תוכן איכותי שיש בו צפיפות של מילות מפתח רלוונטיות ימצא חן בעיני מנועי החיפוש- כאשר אנו כותבים תוכן איכותי ומעניין שיש בו גם צפיפות נכונה של מילות המפתח המתאימות אנו יוצרים מצב אידיאלי שבו גם הגולש נהנה מתוכן קריא ומעניין וגם מנועי החיפוש מעריכים שמדובר באתר שפועל ע"פ הציפיות והקריטריונים שלהם ולכן הם נותנים לו דירוג גבוה. זוהי דוגמא נוספת המוכיחה לנו שתוכן איכותי משיג את היעד של קידום אתר.

3. תוכן איכותי שיפורסם בתדירות גבוהה באתר יציג את האתר כאתר שאינו קופא על שמריו – כאשר אנחנו מעדכנים את האתר בתוכן מעניין ומסקרן בתדירות גבוהה אנו יוצרים מצב שבו הגולשים ירצו לחזור לאתר, משם שהם ידעו שמדובר באתר שאינו פסיבי אלא אתר אקטיבי ורציני . מנועי החיפוש מצידם יזהו באתר גם תוכן איכותי וגם תעבורת גולשים גבוהה ולכן הם יקדמו את האתר ויתנו לו דירוג גבוה.

S.M DESIGN מתמחה בקידום אתרים
נשמח להציע לך את שירותנו